Labcon pracuje dla Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach

Agencja kreatywna Labcon (Group One) rozpoczyna współpracę z Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia (NOSPR) w Katowicach. Działania obejmą wsparcie komunikacyjnie NOSPR przy promocji 2. edycji Międzynarodowego Konkursu Muzycznego im. Szymanowskiego w Katowicach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Labcon przygotował długofalową strategię komunikacji konkursu w social media. W kolejnych etapach agencja zajmie się wsparciem podczas wdrażania jej w życie oraz wzmacnianiem międzynarodowego zasięgu Konkursu.

- Zdecydowaliśmy się powierzyć agencji Labcon opracowanie strategii komunikacji konkursu w social mediach ze względu na jej doświadczenie i eksperckość w obszarach mediów społecznościowych, PR i kreacji. Przed nami pracowity, ale też niezwykle satysfakcjonujący czas promocji wydarzenia, które mamy nadzieję, że już wkrótce stanie się jednym z najważniejszych w kalendarzu konkursów muzycznych na świecie – mówi Ewa Bogusz-Moore, dyrektor NOSPR.

Konkurs odbędzie się w 2023 roku. Za identyfikację wizualną konkursu odpowiada Studio Noviki.

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe