1,37 mln widzów debiutu „Lego Masters” w TVN

Pokazany w sobotę wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego programu „Lego Masters” oglądało średnio 1,37 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
1,37 mln widzów debiutu „Lego Masters” w TVN
Ola Mirecka i Paweł Duda w „Lego Masters”; fot. TVN

W sobotę, 14 listopada br. o godz. 20.00 TVN pokazał pierwszy odcinek nowego cotygodniowego programu „Lego Masters”. Średnia widownia emisji wyniosła 1,37 mln osób. Przełożyło się to na 9,46 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 11,98 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House.

Przynajmniej przez 1 minutę serial oglądało średnio 3,94 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,87 mln, a w 16-59 - 2,38 mln).

grafika

Uczestnikami programu są pary złożone z osób dorosłych i dzieci, których zadaniem jest układanie klocków lego. Ich zmagania ocenia jury. Pod koniec każdego odcinka jeden duet będzie zmuszony opuścić program. W finale zmierzą się trzy pary, zwycięscy otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 100 tys. zł, a także wizytę w Legolandzie oraz tytuł „Mistrza lego”.

Gospodarzem polskiej edycji „Lego Masters” został Marcin Prokop. Jurorami w programie są Aleksandra Mirecka i Paweł „Brodaty Geek” Duda.

Polską edycję projektu produkują wspólnie TVN i Endemol Shine Polska.

Kolejne premierowe odcinki „Lego Masters” na antenie TVN będzie można oglądać w soboty o godz. 20.00.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/krolestwo-kobiet-serial-ogladalnosc-tvn-3-tygodnie,7170441209030785a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta