Lenor Aromatherapy Microcapsules: do 4x dłuższa świeżość (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa płynu do płukania Lenor Aromatherapy Microcapsules. Akcję przygotowały agencja reklamowa Grey Warszawa i dom mediowy Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania Aromatherapy Microcapsules – nowej linii płynu do płukania Lenor, podkreśla, że zawarte w tym produkcie mikrokapsułki zapachowe zapewniają tkaninom dłuższą świeżość. W Polsce akcja jest prowadzona w telewizji (TVP, Polsat, TV4, TVN, TVN7, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, kanały z pakietów AT Media i Discovery Media). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca września – przygotowała agencja reklamowa Grey Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

Jednocześnie kampania oparta na kreacji przygotowanej przez Grey Warszawa obejmuje większość państw Europy Środkowo-Wschodniej: kraje bałtyckie, Czechy, Słowację, Słowenię, Chorwację, Rumunię, Bułgarię, Węgry i Ukrainę. Na poszczególnych rynkach działania są prowadzone w telewizji, prasie, punktach sprzedaży i na outdoorze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu