Lokalny program Radia Gdańsk dla Słupska dłuższy o godzinę, pojawiło się poranne pasmo

Radio Gdańsk wydłużyło czas codziennych audycji nadawanych dla Słupska: od początku grudnia rozgłośnia emituje w tym mieście lokalne pasmo w sumie przez trzy godziny. Pojawił się także nowy poranny blok.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Dotychczas słupskie pasmo zajmowało na antenie dwie godziny dziennie. Teraz dołożono jeszcze jedną. Dziennikarze słupskiej redakcji prowadzą najpierw poranne pasmo w godz. 7.00 – 8.00, potem nadawany jest program Radia Gdańsk. Kolejne dwie godziny lokalnych treści zaplanowano między godz. 12.00– 14.00. Taka ramówka obowiązuje od poniedziałku do piątku.

- Na pewno będziemy starali się wprowadzać naszych słuchaczy w Słupsku i regionie w dobry nastrój od rana. Nie zabraknie najświeższych wiadomości z miasta i regionu, informacji drogowych, danych o pogodzie i najważniejszych wydarzeniach. Będą też poranni goście i przegląd lokalnej prasy - tak dziennikarze rozgłośni zachęcają do słuchania nowego pasma.

Od dziś na 102 FM gramy dla Was w Słupsku dłużej!!! Pn-Ptk Trzy godziny miejskiego Radia Gdańsk w Słupsku. godz. 7-8 godz. 12-14 📻🎙 Do usłyszenia.😉 Opublikowany przez Przemka Wosia Poniedziałek, 30 listopada 2020

Radio Gdańsk nadaje w Słupsku na częstotliwości 102 FM. Redakcja liczy cztery osoby, którym szefuje Przemysław Woś. Osobne pasmo lokalne dla tego miasta nadawane jest od lutego 2019 roku. W celu emisji pasma lokalnego macierzysta rozgłośnia rozszczepia sygnał: w innych miejscach o tej porze można słuchać w stacji dotychczasowych audycji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały