Loteria promocyjna w salonach Inmedio i Relay

Sieć HDS Polska organizuje loterię promocyjną w salonach prasowychInmedio i Relay. Akcja pod hasłem 'Szczęśliwa Dziesiątka' potrwa od9 stycznia do 9 marca 2008 r.

ad
ad
Udostępnij artykuł:

Za koncepcję, kreację i realizację przedsięwzięcia odpowiadaagencja IQ Marketing. W loterii do wygrania jest Fiat Grande Punto,200 zestawów startowych z telefonem w sieci Orange oraz 30 tysięcypółlitrowych butelek Coca-Coli.

Celem akcji jest wzrost wartości i częstotliwości zakupów wsalonach prasowych sieci HDS Polska. Loteria wsparta jest konkursemskierowanym do sprzedawców tych salonów.

Jak informują pomysłodawcy, przy zakupach powyżej 10 zł każdyklient otrzyma kupon z kodem, który należy wysłać sms-em podwskazany numer. Dodatkowo każdy, kto na kuponie znajdzie odpowiednisymbol, wygrywa butelkę Coca-Cola 0,5 l.

ad
Autor artykułu:
ad
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem