OS3 odpowiada za obsługę marki Loyd w internecie

Agencja OS3 wygrała przetarg firmy Mokate na obsługę działań digitalowych marki herbat Loyd. Firmy rozpoczęły współpracę w październiku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
OS3 odpowiada za obsługę marki Loyd w internecie

Ogłoszone przez Mokate postępowanie miało na celu wyłonienie partnera, który zajmie się komunikacją digitalową, ze szczególnym uwzględnieniem social media.

- Agencja stworzyła spójną strategię komunikacyjną i wizję obecności marki Loyd w środowisku digitalowym, w tym social mediach - zarówno na poziomie contentu jak i wizerunku - argumentuje wybór Kamil Galas z Mokate.

Za content, stronę wizualną oraz koordynację tych działań będzie odpowiadał dedykowany zespół OS3.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny