Lubella i BeDigital realizują kampanię z użyciem zaawansowanego Fungeneratora

Marka Lubella, należąca do Grupy Maspex, stworzyła bazującą na AI platformę Fungenerator wraz z konkursem. Za ideą kreatywną i obsługą akcji stoi agencja mediowo-kreatywna BeDigital.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lubella i BeDigital realizują kampanię z użyciem zaawansowanego Fungeneratora

Marka Lubella, posiadająca w swoim portfolio płatki śniadaniowe, stworzyła konkurs, który jest jednym z elementów dużej kampanii promocyjnej w kluczowym dla kategorii okresie, jakim jest sezon „back to school”. 

Fungenerator nie jest zwykłym konkursem - to zaawansowana platforma z własnym silnikiem AI, dzięki której każdy może wygenerować swojego awatara na podstawie zdjęcia, stworzyć opakowanie płatków Lubella i wziąć udział w konkursie. 

Pomysłodawcą platformy kreatywnej jest wyłoniona w przetargu agencja mediowo-kreatywna BeDigital. Za produkcję platformy i strony konkursowej odpowiada 4 O’Clock Interactive, natomiast przygotowaniem prawnym i prowadzeniem konkursu zajmuje się agencja promocyjna Gratifica. Nagrodami w konkursie są konsole Play Station 5 oraz roczne zapasy płatków z własnym projektem (stworzonym poprzez platformę Fungenerator). 

Do promocji i kampanii zostali wybrani jedni z największych influencerów w Polsce, są nimi Kuba Patec Patecki oraz Julia Żugaj. To właśnie oni są driverami akcji, a ich wizerunek w formie awatarów znalazł się na promocyjnych opakowaniach płatków.  
Wiodący influencerzy promują kampanię we własnych mediach społecznościowych oraz są obecni w spocie promującym konkurs. Materiał filmowy został zrealizowany przez studio produkcyjne Televisor a wyreżyserowany przez Mieszka Wiśniewskiego. BeDigital odpowiada za koncepcję, planowanie i nadzór konkursu oraz za przygotowanie projektów opakowań. 

Konkurs na stronie fungenerator.pl będzie trwać przez 8 tygodni, a zgłoszenia i sprzedaż promocyjna zakończą się 27 października. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"