Łucja Reklewska pokieruje reklamą zewnętrzną w PMPG

Platforma Mediowa Point Group planuje zintegrować wszystkieoferowane przez siebie usługi z zakresu Out Of Home Media (reklamyzewnętrznej) w ramach jednej spójnej struktury. W związku z tymspółka utworzyła stanowisko dyrektora sprzedaży OOH, które objęłaŁucja Reklewska.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Obecnie PMPG oferuje rozwiązania z zakresu OOH w ramach różnychspółek grupy kapitałowej oraz we współpracy z partnerami, m.in.firmą 3 Space, operatorem ogólnopolskich sieci narrowcastingowychoraz ProxyAd, ogólnopolską siecią bluetooth marketingu. W 2008 r.spółka weszła również na rynek outdoor, kupując firmę reklamyzewnętrznej, Media Works, która zmonopolizowała nośniki na polachgolfowych, oraz firmę brokerską BMS. Dzięki integracji działań OOHw ramach jednej struktury PMPG - jak podano w komunikacie - będziemogła oferować klientom kompleksowe rozwiązania z zakresu OOH iwykorzystywać efekt synergii w ramach grupy. Spółka nie wykluczaprzejęcia firmy z sektora OOH, która mogłaby wzmocnić i uzupełnićjej kompetencje w tym zakresie.

Łucja Reklewska będzie pracować w ramach PionuNowych Mediów, którym zarządza także niedawno zatrudniona BenitaJakubowska. Zadaniem Reklewskiej będzie stworzenie w ramach tejjednostki departamentu brokerskiego, a następnie zbudowaniewyspecjalizowanej agencji oferującej usługi z zakresu komunikacjiOOH, obejmującej zarówno nośniki digital signage, ekrany LED, jak ibluetooth marketing oraz outdoor.

Reklewska ostatnio pracowała m.in. jako zastępca dyrektorasprzedaży w Atvertin, firmie zarządzającej kontenetem i sprzedażąreklam w sieci Tesco TV. Wcześniej była dyrektorem sprzedaży w PRNPolska, reprezentującej sieć Carrefour TV. W przeszłościzatrudniona była też w At Media jako kierownik sprzedaży isponsoringu.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej