Maciej Piotrowski, Paweł Borawski i Sergey Khoroshykh w Kool Things

Do agencji Kool Things dołączyły trzy nowe osoby: Maciej Piotrowski, Paweł Borawski i Sergey Khoroshykh.

km
km
Udostępnij artykuł:
Maciej Piotrowski, Paweł Borawski i Sergey Khoroshykh w Kool Things

Maciej Piotrowski jako acount manager w Kool Things będzie odpowiedzialny za obsługę klientów Activision oraz InnoGames. Z branżą PR związany jest od 2010 r. W dotychczasowej karierze pracował w agencjach Digital Open Group, Livebrand PR Communications oraz Fleishman-Hillard, dla takich klientów jak Logitech, Tidal, HP, Adobe, Philips czy Brother.

Paweł Borawski, który był wcześniej m.in. redaktorem naczelnym portalu Gram.pl oraz cyfrowego magazynu Gamer.mag, jako PR specialist w Kool Things poprowadzi działania PR w Polsce dla Activision oraz InnoGames. W przeszłości Borawski odpowiadał za copywriting, tłumaczenia oraz custom publishing dla firm z sektora gier, w tym dla Kool Things.

Sergey Khoroshykh, który z branżą gier związany jest od 6 lat, na stanowisku PR specialist będzie odpowiadał za działania PR prowadzone przez Kool Things w Rosji. Jego obecność w warszawskiej siedzibie agencji ma również pomóc w koordynacji pracy oraz wymiany informacji pomiędzy zespołami z Polski oraz z Rosji. Khoroshykh był PR managerem dla takich marek jak Square Enix, Activision, Bandai Namco, Ubisoft, Nvidia, Microsoft, PlayStation, AMD, Viacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day