Maciej Szaroleta: z Hill+Knowlton Strategies Poland do Albedo Marketing

Maciej Szaroleta po ponad trzech latach pracy w agencji Hill+Knowlton Strategies Poland przeszedł do agencji Albedo Marketing, gdzie zajmuje stanowisko dyrektora strategii.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W Albedo Marketing Maciej Szaroleta odpowiada za zarządzanie i rozwój strategii marketingowej, nowy biznes oraz Albedo PR. Wśród nowych klientów agencji, dla których pracuje są m.in. marka Bakuś (Bakoma), port lotniczy Ławica i 3M.

Ostatnio Maciej Szaroleta przez ponad trzy lata pracował w agencji Hill+Knowlton Strategies. Zajmował tam stanowisko brand practise director i chief strategist.

Wcześniej był dyrektorem strategii w Galileo Media, brand managerem w Grupie Żywiec i account executive w agencji reklamowej Just.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]