“Magazyn Expressu Reporterów” ogląda 2,8 mln widzów

Nadawany w TVP 2 “Magazyn Expressu Reporterów” notuje w obecnym sezonie niższą widownię niż rok temu, ale wygrywa z konkurencją. Nadawany od 12 lat program największą popularnością cieszył się w sezonie 2005/2006, gdy miał niemal 4 mln widzów.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że oglądalność “Magazynu Expressu Reporterów” w okresie od września do 11 października br. wyniosła 2,75 mln widzów, co przełożyło się na 21,80 proc. w grupie 4+ i tylko 15,36 proc. w grupie 16-49. Rok wcześniej widownia programu wynosiła 3,21 mln osób, a jego udział to było odpowiednio 26,49 proc. i 19,18 proc.

Dwójka w grupie 4+ jest liderem w czasie nadawania reporterskiego magazynu (wtorki 21.40), drugie miejsce zajmuje TVN (20,48 proc.; “Przepis na życie”, “Kuba Wojewódzki”), trzeci jest Polsat (13,75 proc; filmy, “CSI: Kryminalne Zagadki Miami”), a  czwarta - Jedynka (13,39 proc., m.in. “Rezydencja”, “Lubię to!”). W grupie komercyjnej 16-49 jest jednak gorzej - TVP 2 ma tu dopiero trzecie miejsce, za TVN i Polsatem.

Program oglądają najchętniej kobiety, widzowie po 50. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

“Magazyn Expressu Reporterów” gości na antenie TVP 2 od 1999 roku, zastąpił wtedy “Express Reporterów”. W ciągu ostatnich 10 lat program miał największą widownię w okresie od września 2005 do końca sierpnia 2006 - oglądało go wtedy przeciętnie 3,87 mln widzów. Największy udział zanotował zaś w sezonie 2008/2009 - było to aż 28,64 proc. w 4+ i 22,17 proc. w 16-49.

Większość tematów poruszanych w “Magazynie Expressu Reporterów” to ludzkie historie opowiedziane przez samych widzów. Reporterzy podążają ich tropem. Gospodarzem programu od 1999 roku jest Michał Olszański. W najbliższy wtorek 18 października br. nadane zostanie 500. wydanie audycji.

Widownia “Magazynu Expressu Reporterów” w obecnym sezonie

Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

Widownia programu sezon po sezonie

Profil widowni “Magazynu Expressu Reporterów”

*- dane za okres od 1 września do 11 października 2011

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa