Magazyn “Show” z działem “Show Style”

Dwutygodnik “Show” od 16 sierpnia br. powiększy się o liczący 26 stron dział “Show Style” poświęcony stylowi gwiazd, który ma odrębną okładkę. Zmiany w piśmie wspierać będzie kampania reklamowa.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Chcieliśmy, żeby “Show” był jeszcze bardziej gwiazdorski i lifestylowy - tak tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl poszerzenie zawartości magazynu Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Bauerze.

W “Show Style” znaleźć można teksy i zdjęcia dotyczące mody, urody i stylu życia, ale całość jest pokazana przez pryzmat gwiazd. Dział zawiera m.in. podpowiedzi cenionych przez znane osoby ekspertów makijażu i fyzur oraz trendy modowe pokazane w trzech wersjach cenowych.

Na “Show Style” składają się m.in. takie rubryki jak “Szkoła Mody”, “Na Zakupy”, “Sąd Idzie”, “Pielęgnacja” czy “Makijaż”. Dział zawiera też przepisy Magdy Gessler na szybkie dania. Hasło nowej części pisma to „Luksus - elegancja – gwiazdy". Szefem “Show Style” jest Anna Zaleska, redaktor naczelna “Show”.Oprócz nowego działu magazyn powiększył się także o jeszcze jeden wywiad.

grafika

W związku z wprowadzeniem nowego działu nakład dwutygodnika “Show” został powiększony do 650 tys. egz. (w br. wynosił średnio 520 tys. egz.). Cena pisma to bez zmian 1,99 zł.

Wprowadzenie “Show Style” wspiera kampania w telewizji (główne kanały telewizyjne), prasie (tytuły Bauera), internecie (Interia.pl) i w punktach sprzedaży prasy. Za kreację kampanii odpowiadała agencja Happy Hours, a media zakupił - MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta