„Make IT work” w kampanii Toshiby dla firm (wideo)

Toshiba Europe zaczyna międzynarodową kampanię marketingową pod hasłem „Make IT work”. Akcja ma charakter wizerunkowo-produktowy, jest skierowana do średnich i dużych przedsiębiorstw.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Make IT work” w kampanii Toshiby dla firm (wideo)

W kampanii Toshiba Europe będzie prezentować swoje urządzenia i usługi przeznaczone dla średnich i dużych firm. Jest to przede wszystkim grupa produktów biznesowych obejmująca m.in. laptopy i hybrydy: Tecra A40-C, Porteger Z30-C, Tecra Z40-C oraz Portegć Z20t-C wyposażone w nowe procesory Intel Core 6.

- Nasze nowe urządzenia dla biznesu łączą niezrównany poziom bezpieczeństwa, niezawodności i łatwości zarządzania, z których znane są urządzenia Toshiba. Dodatkowo, ich atrakcyjna cena zapewnia wysoki zwrot z inwestycji - opisuje przekaz akcji Jorge Borges, head of B2B marketing w Toshiba Europe. - Nasza kampania „Make IT work” jest idealną platformą do zapewnienia przedsiębiorstw, iż możemy im pomóc szybciej i efektywniej wdrażać przynoszące zyski strategie IT - dodaje.

Kampania obejmuje działania PR oraz aktywności w internecie (e-mail marketing, spoty produktowe, banery, strona toshiba.eu/work).

Budżet akcji wynosi milion euro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style