Małgorzata Markowska creative directorem w Kore Konnektiv

Małgorzata Markowska objęła funkcję creative directora w agencji Kore Konnektiv. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Kolman, Legend Group, Hager i TBWA.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Małgorzata Markowska creative directorem w Kore Konnektiv
Małgorzata Markowska

Swoje doświadczenie zawodowe Małgorzata Markowska zdobywała zarówno w agencjach sieciowych (Hager, TBWA), jak i lokalnych polskich (Kofeina, Kolman, Legend Group). Pracowała również w mediach - sześć lat w RMF FM i ponad rok w Telewizji Polsat.

Jako senior copywriter tworzyła reklamy ATL i BTL m.in. dla takich marek, jak: Raiffeisen Bank (wprowadzenie na polski rynek), Henkel (kosmetyki i detergenty), Masterfoods (Pedigree, Whiskas), Beiersdorf (Nivea), Santander Bank (wprowadzenie na polski rynek), Union Investment, AIG, Nestle (Winiary). Kampanie jej autorstwa były nominowane i nagradzane w konkursach branżowych (ostatnio, w 2012 roku kampania społeczna dla Hospicjum Onkologicznego „Daj mi chwilę”).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"