Mały chłopiec pyta „I kto ma najlepszy koszyk?” w kampanii E.Leclerc

Sieć sklepów E.Leclerc rozpoczęła nawiązującą do świąt Wielkanocnych kampanię pod hasłem „Wiem, że kupuję najtaniej”. Działania przygotowały agencje EM&A, Social Art i Task Force Consulting.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii E.Leclerc pokazuje, że nie trzeba mieć zasobnego portfela żeby zorganizować wystawne święta, ponieważ wszystkie potrzebne artykuły, także te uważane za delikatesy, można kupić w niskich cenach w sklepach E.Leclerc.

Bohaterem spotu jest mały chłopiec, który z nieukrywaną satysfakcją i wyzwaniem w głosie pyta: „I kto ma najlepszy koszyk?”.

Kampania prowadzona jest na antenach Telewizji Polskiej oraz w wybranych stacjach radiowych.

Za kreację reklamy telewizyjnej i radiowej odpowiada agencja reklamowa EM&A. Realizacją działań w mediach społecznościowych zajmuje się agencja Social Art, zaś działania public relations prowadzi Task Force Consulting. Za zakup mediów odpowiedzialny jest E.Leclerc Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały