Marcin Art: z Burda Media do 38PR & Content Communication

Do zespołu Grupy 38PR & Content Communication dołączył Marcin Art, obejmując stanowisko dyrektora ds. sprzedaży. Ostatnio związany był z wydawnictwem Burda Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Art w 38PR & Content Communication odpowiada za działania sprzedażowe w obszarze usług świadczonych przez poszczególne spółki grupy: 38media, 38PR, 38digital i 38production.

Od 2005 roku Marcin Art pracował w TVN. W 2011 roku przeszedł do branży wydawnictw prasowych: najpierw pracował w G+J Polska, a potem Burda Media. W tej drugiej firmie odpowiadał za pozyskiwanie partnerów do współpracy oraz realizację budżetów w segmencie poradników.

W Grupie 38PR & Content Communication działaniami sprzedażowymi zajmują się także Aneta Rybus jako new business director oraz Rafał Taranowski na stanowisku dyrektora ds. mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały