Marek Niedźwiecki ekspertem w dźwiękowej kampanii Philipsa

Pod hasłem „Fascynacja dźwiękiem” rusza polska odsłona globalnej kampanii wizerunkowej sprzętu Philips. W akcji – prowadzonej przez agencje Pride & Glory Interactive i Fleishman-Hillard – jako ekspert bierze udział Marek Niedźwiecki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania Philipsa reklamuje sprzęt audio-wideo tej marki. Akcja pod hasłem „Fascynacja dźwiękiem” ma podkreślać, że wieże stereo, zestawy kina domowego i odtwarzacze MP4 produkowane przez tę firmę zapewniają czyste, bogate w szczegóły i autentyczne brzmienie. Kampania – zaplanowana na co najmniej trzy lata – ma charakter globalny, a jako eksperci występują w niej amerykański producent muzyczny Steve Lillywhite i realizator dźwięku Geoff Foster.

W Polsce taką funkcję w akcji pełni Marek Niedźwiecki, dziennikarz muzyczny radiowej „Trójki”. Prezenter będzie brał udział w spotkaniach z klientami i konferencjach prasowych, pojawi się na blogach tematycznych oraz będzie doradzał w kwestii doboru muzyki do kampanii. Niedźwiecki uczestniczył już w evencie inaugurującym akcję, opowiadając odbiorcom o swojej pasji do muzyki i dźwięku.

W bieżącym roku kampania obejmie przede wszystkim działania z zakresu public relations – w punktach sprzedaży oraz internecie (m.in. blogi, aktywność na Facebooku). Za realizację akcji odpowiadają agencj Pride & Glory (internet) oraz Fleishman-Hillard (komunikacja).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?