Marek Niedźwiecki ekspertem w dźwiękowej kampanii Philipsa

Pod hasłem „Fascynacja dźwiękiem” rusza polska odsłona globalnej kampanii wizerunkowej sprzętu Philips. W akcji – prowadzonej przez agencje Pride & Glory Interactive i Fleishman-Hillard – jako ekspert bierze udział Marek Niedźwiecki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie wizerunkowa kampania Philipsa reklamuje sprzęt audio-wideo tej marki. Akcja pod hasłem „Fascynacja dźwiękiem” ma podkreślać, że wieże stereo, zestawy kina domowego i odtwarzacze MP4 produkowane przez tę firmę zapewniają czyste, bogate w szczegóły i autentyczne brzmienie. Kampania – zaplanowana na co najmniej trzy lata – ma charakter globalny, a jako eksperci występują w niej amerykański producent muzyczny Steve Lillywhite i realizator dźwięku Geoff Foster.

W Polsce taką funkcję w akcji pełni Marek Niedźwiecki, dziennikarz muzyczny radiowej „Trójki”. Prezenter będzie brał udział w spotkaniach z klientami i konferencjach prasowych, pojawi się na blogach tematycznych oraz będzie doradzał w kwestii doboru muzyki do kampanii. Niedźwiecki uczestniczył już w evencie inaugurującym akcję, opowiadając odbiorcom o swojej pasji do muzyki i dźwięku.

W bieżącym roku kampania obejmie przede wszystkim działania z zakresu public relations – w punktach sprzedaży oraz internecie (m.in. blogi, aktywność na Facebooku). Za realizację akcji odpowiadają agencj Pride & Glory (internet) oraz Fleishman-Hillard (komunikacja).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek