Marka Google warta ponad 100 mld USD

Firma Millward Brown Optimor opublikowała ranking 100 najbardziejwartościowych marek świata za rok 2009 - BrandZ Top 100 MostValuable Global Brands.

km
km
Udostępnij artykuł:

Po raz trzeci z rzędu na czele corocznego zestawienia znalazłasię marka Google, której wartość została oszacowana na nieco ponad100 miliardów dolarów.

Na drugim miejscu uplasowała się marka Microsoft (76,2 mld USD),a za nią Coca-Cola (67,6 mld USD) i IBM (66,6 mld USD). Pierwsządziesiątkę uzupełniły: McDonald's (66,6 mld USD), Apple (63,1 mldUSD), China Mobile (61,3 mld USD), General Electric (59,8 mld USD),Vodafone (53,7 mld USD) oraz Marlboro (49,5 mld USD).

Pomimo gospodarczego kryzysu, w ciągu ostatniego roku łącznawartość wszystkich 100 najbardziej wartościowych marek światazwiększyła się o 1,7 proc., do 1,95 biliona dolarów.

"W obecnej sytuacji, gdzie wartość wielu firm zmniejszyła się,marka stała się jeszcze ważniejsza, gdyż pomaga ona przetrwać wtrudnych czasach. Ci, którzy nadal inwestują w swoje marki będą wlepszej pozycji do uzyskania wzrostu gdy sytuacja gospodarczazacznie się poprawiać, niż ci, którzy cięli wydatki" - stwierdziłaJoanna Seddon, dyrektor wykonawczy Millward Brown Optimor.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem