Marki linii lotniczych najczęściej odpowiadają na wpisy twitterowiczów (infografika)

W II kwartale bieżącego roku marki na Twitterze odpowiadały średnio na 35 proc. zadawanych przez użytkowników pytań - wynika z danych Socialbakers.

km
km
Udostępnij artykuł:

Odsetek odpowiedzi marek na pytania użytkowników Twittera co prawda wzrósł o 7 pkt. proc. w porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku, ale spadł o 3 pkt. proc. wobec wcześniejszych trzech miesięcy.

Najczęściej na posty użytkowników odpowiadały w II kwartale tego roku brandy linii lotniczych (52,6 proc.), wyprzedzając marki z sektora finansowego (41,7 proc.) oraz telekomunikacyjnego (35,9 proc.). Rok wcześniej wyżej wymienione branże również znajdowały się w pierwszej trójce. Podobnie wygląda sytuacja na Facebooku (więcej na ten temat).

Biorąc pod uwagę pytania użytkowników popularnego mikrobloga, na które marki udzieliły i nie udzieliły odpowiedzi, liderem rankingu Top 10 było w II kwartale Tesco, przed Virgin Media, Vodafone Netherlands, American Airlines, Vodafone UK, O2 UK, Claro Argentina, Nike, KLM i Safaricom Kenya.

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style