marki na Twitterze

TOK FM liderem radiowym na Twitterze, Polskie Radio 24 i Radio Maryja najbardziej dyskutowane (TOP20)

Radio na Twitterze: TOK FM najpopularniejsze, Radio Maryja najaktywniejsze, Polskie Radio 24 najbardziej dyskutowane (TOP 20)

„Newsweek” przed „Gazetą Wyborczą” liderem prasowym na Twitterze, „Gazeta Polska” mocno dyskutowana

TVN24 przed MTV liderem na Twitterze, TVP Info i PiS najczęściej wspominani, u Tomasza Lisa najwięcej się dzieje (TOP10)

TV Republika o wykorzystaniu plakatu „Reparationen machen frei”: krytyka jest absurdalna

Gazeta.pl najpopularniejszym portalem na Twitterze, ASZdziennik i OKO.press najbardziej dyskutowane

Na Twitterze „Newsweek” przed „Gazetą Wyborczą”, a „Wprost” przed „Polityką” (TOP 15)

TOK FM najpopularniejszą stacją radiową na Twitterze, najbardziej angażują Radio Eska, Radio ZET i Radio Maryja

Twitter wprowadza emotikony i znaczki dla marek, Pepsi pierwszym użytkownikiem

TVN24 z milionem obserwujących, MTV, Polsat Sport i Superstacja najbardziej angażujące (stacje tv na Twitterze)

Twitter wprowadzi targetowanie reklam na podstawie emotikon użytkowników. „Kontrowersyjne, ale ma szansę powodzenia”

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Twitter nie przynosi wydawcom dużego ruchu, ale jest ważny w kontaktach z czytelnikami i jako źródło informacji
Tomasz Lis wyprzedził Jarosława Kuźniara na Twitterze, podobnie angażują Gmyz, Ziemkiewicz i Pereira
„Newsweek Polska” i „Gazeta Wyborcza” na czele, słabo tabloidy (prasa na Twitterze)
Twitter ułatwia markom kontakt z klientami i ocenę ich zaangażowania
Na Twitterze „Kropka nad i” przed „Wiadomościami” TVP1 i „Faktami” TVN
Radio na Twitterze: TOK FM najpopularniejsze, Radio Maryja i Radio Eska najbardziej angażują
MTV Polska i TVN24 najpopularniejsze wśród polskich mediów na Twitterze, „Newsweek” z największymi dyskusjami
Akcją „#Dzień Pozytywnych Tweetów” na Twitterze zainteresowały się marki
Markowy top w social media: Oreo, Red Bull, Gdańsk, Milka, Old Spice, NASA i Local Heroes
Twitter zmienia system dla reklamodawców, więcej opcji w zewnętrznych aplikacjach mobilnych
Periscope na Twitterze - jak mogą wykorzystywać go marki?
LG Polska: wpisem o skaryfikacji telefonu z ironią zabraliśmy głos w dyskusji społecznej
LG Polska: wpisem o skaryfikacji telefonu z ironią zabraliśmy głos w dyskusji społecznej
Jak marki powinny promować się na Twitterze pokoleniu Z
Gamerzy dominują wśród czołowych polskich youtuberów. Liderami reZigiusz, Stuu Games i Blowek
Gamerzy dominują wśród czołowych polskich youtuberów. Liderami reZigiusz, Stuu Games i Blowek
Farmacja i medycyna w social media, walka MTV i TVN24, wciągająca Wiedza Bezużyteczna (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)
Marki na Instagramie angażują użytkowników 50 razy bardziej niż na Twitterze
Marki na Instagramie angażują użytkowników 50 razy bardziej niż na Twitterze
Na Twitterze najczęściej publikowane teksty, ale największe zaangażowanie generują zdjęcia
Pies-pająk Wardęgi hitem września, marki modowe w social media (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)
Milionowi minecraftowcy i e-commerce w social media (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)
Jak polska turystyka promuje się w social media? (raport z Facebooka, Twittera i YouTube’a)
Twitter uruchamia narzędzia analityczne dla postów
Polityka i piłka w centrum uwagi (raport z Facebooka, Twittera i YouTube’a)
Chodakowska najczęściej lubiana, Demotywatory udostępniane (raport Facebook, YouTube i Twitter)
Lewandowski rośnie najszybciej, Wardęga z 1,4 mln fanów (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)
20 milionowych polskich fanpage’y, Orange zglobalizowany (raport z Facebooka, Twittera i YouTube’a)
Lewandowski z 3 mln fanów, w górę Stoch i Kowalczyk (raport z Facebooka, YouTube’a i Twittera)
Twitter w Polsce dopiero ma szanse na rozwój (opinie)
Marki linii lotniczych najczęściej odpowiadają na wpisy twitterowiczów (infografika)
Marki z sektora finansowego najczęściej odpowiadają na Twitterze