Twitterowy profil TVN24 na koniec czerwca obserwowało 1,38 mln użytkowników, prawie tyle samo co miesiąc wcześniej. Natomiast liczba followersów konta MTV Polska zmalała w skali miesiąca o 0,1 proc. do miliona - pokazują dane platformy SoTrender.
Na kolejnych miejscach znalazły się profile TVP Info (671,4 tys. followersów), TVN Warszawa (310,2 tys.) i Canal+ Sport (114,8 tys.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-lipiec-2018-polsat-liderem-mundial-hitem,7171410604811905a ##
Konto TVP Sport, głównie z racji rozgrywanych w drugiej połowie czerwca piłkarskich mistrzostw świata, zyskało w skali miesiąca 4 proc. obserwujących, tak samo jak profil Telewizji Polskiej. Z kolei konto Polsat Sport osiągnęło wzrost o 3 proc., a Eurosport Polska i HBO Polska - o 2 proc.
Natomiast profil Telewizji Republika zanotował spadek o 0,4 proc.

W czerwcu profil TVP Info był wymieniany we wpisach innych użytkowników 26,7 tys. razy, o 29 proc. mniej niż miesiąc wcześniej. Konto TVN24 zanotowało 13,5 tys. takich wzmianek, po spadku o 37 proc.
Profil TVP Sport osiągnął wzrost pod tym względem aż o 134 proc. do 9,8 tys., a konto Telewizji Republika - o 10 proc. do 9,6 tys.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rynek-telewizyjny-i-polrocze-2018-polsat-liderem-tvn24-tvp-abc,7171409440196225a ##

W przypadku TVN24 Sport i MTV Music nastąpiły wzrosty o ponad 200 proc., a w przypadku Canal+ Sport i Eleven Sports Polska (transmitujących głównie klubowe rozgrywki piłkarskie, których w czerwcu nie było) - spadki o odpowiednio 74 i 65 proc.
Wpisy TVP Info wywołały 115,3 tys. różnych aktywności internautów (polubień, komentarzy i podań dalej). Średnio na tweet przypadało 39 takich działań.
Wpisy TVP Sport wygenerowały 58,4 tys. aktywności, wpisy TVN24 - prawie 44 tys., a wpisy Telewizji Republika - 37,2 tys.

Tweet Eurosport Polska wywoływał średnio 57 działań, a Telewizji Polskiej - 47. Natomiast w przypadku TVN24 Sport było to tylko 6 aktywności, a w przypadku TVN24 BiS, MTV Music i Comedy Central Polska - po 7.











