TVN24 i MTV Polska z ponad milionem śledzących na Twitterze, TVP Info angażuje najbardziej (TOP 10)

Zdecydowanie najpopularniejszymi polskimi stacjami telewizyjnymi na Twitterze są TVN24 i MTV Polska, które jako jedyne mają po ponad milionie obserwujących. Natomiast najwięcej dyskusji wzbudzają wpisy TVP Info.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Twitterowy profil TVN24 na koniec czerwca obserwowało 1,38 mln użytkowników, prawie tyle samo co miesiąc wcześniej. Natomiast liczba followersów konta MTV Polska zmalała w skali miesiąca o 0,1 proc. do miliona - pokazują dane platformy SoTrender.

Na kolejnych miejscach znalazły się profile TVP Info (671,4 tys. followersów), TVN Warszawa (310,2 tys.) i Canal+ Sport (114,8 tys.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-lipiec-2018-polsat-liderem-mundial-hitem,7171410604811905a ##

Konto TVP Sport, głównie z racji rozgrywanych w drugiej połowie czerwca piłkarskich mistrzostw świata, zyskało w skali miesiąca 4 proc. obserwujących, tak samo jak profil Telewizji Polskiej. Z kolei konto Polsat Sport osiągnęło wzrost o 3 proc., a Eurosport Polska i HBO Polska - o 2 proc.

Natomiast profil Telewizji Republika zanotował spadek o 0,4 proc.

grafika

W czerwcu profil TVP Info był wymieniany we wpisach innych użytkowników 26,7 tys. razy, o 29 proc. mniej niż miesiąc wcześniej. Konto TVN24 zanotowało 13,5 tys. takich wzmianek, po spadku o 37 proc.

Profil TVP Sport osiągnął wzrost pod tym względem aż o 134 proc. do 9,8 tys., a konto Telewizji Republika - o 10 proc. do 9,6 tys.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rynek-telewizyjny-i-polrocze-2018-polsat-liderem-tvn24-tvp-abc,7171409440196225a ##

W przypadku TVN24 Sport i MTV Music nastąpiły wzrosty o ponad 200 proc., a w przypadku Canal+ Sport i Eleven Sports Polska (transmitujących głównie klubowe rozgrywki piłkarskie, których w czerwcu nie było) - spadki o odpowiednio 74 i 65 proc.

grafika

Wpisy TVP Info wywołały 115,3 tys. różnych aktywności internautów (polubień, komentarzy i podań dalej). Średnio na tweet przypadało 39 takich działań.

Wpisy TVP Sport wygenerowały 58,4 tys. aktywności, wpisy TVN24 - prawie 44 tys., a wpisy Telewizji Republika - 37,2 tys.

Tweet Eurosport Polska wywoływał średnio 57 działań, a Telewizji Polskiej - 47. Natomiast w przypadku TVN24 Sport było to tylko 6 aktywności, a w przypadku TVN24 BiS, MTV Music i Comedy Central Polska - po 7.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online