Na koniec sierpnia br. twitterowy profil „Newsweek Polska” obserwowało 873,3 tys. użytkowników (o 0,7 proc. więcej niż miesiąc wcześniej), a konto „Gazety Wyborczej” - 746,3 tys. (po wzroście przez miesiąc o 0,5 proc.) - wynika z raportu firmy SoTrender.
„Wprost” ma 444,9 tys. followersów, „Polityka” - 200,5 tys., a „Rzeczpospolita” i „Przegląd Sportowy” - po ok. 156 tys. Poziom 100 tys. przekroczyła jeszcze „Krytyka Polityczna” (134,2 tys.).
W ciągu miesiąca tygodni „Sieci” zyskał 3 proc. obserwujących, a „Do Rzeczy” i „Puls Biznesu” - po 2 proc., natomiast „Top Giutar” stracił 0,4 proc.

Profil „Gazety Wyborczej” był wymieniany we wpisach innych użytkowników 18,8 tys. razy, o 12 proc. mniej niż miesiąc wcześniej. „Do Rzeczy” zanotowało 13,5 tys. takich wzmianek, „Rzeczpospolita” - 7,9 tys., a „Przegląd Sportowy” - 7,3 tys.
„Gazeta Polska” zanotowała pod tym względem wzrost aż o 226 proc., natomiast „Dziennik Zachodni” - spadek o 52 proc., a „Gazeta Prawna” - o 49 proc.
Wpisy „Gazety Wyborczej” wywołały 47,4 tys. różnych aktywności internautów (polubień, retweetów, odpowiedzi), co daje średnio 27 na jeden tweet. „Do Rzeczy” zanotowało 41,4 tys. takich aktywności, „Przegląd Sportowy” - 27,4 tys., a „Rzeczpospolita” - 21,1 tys.

Z kolei każdy tweet „Gazety Polskiej” wywołał przeciętnie aż 100 różnych aktywności internautów.











