Według danych firmy SoTrender twitterowy profil Radia TOK FM na koniec sierpnia obserwowało 297,9 tys. użytkowników, o tysiąc więcej niż miesiąc wcześniej (to wzrost o 0,3 proc.). Rozgłośnia jest zdecydowanie najpopularniejszą stacją radiową na portalu - zajmujące drugie miejsce Radio Eska miało prawie 70 tys. followersów, a Trójka - 39,8 tys. Po nieco ponad 20 tys. obserwujących miały natomiast RMF FM (24,7 tys.), Radio ZET (22,2 tys.) i Jedynka (21,7 tys.).
Cześć rozgłośni oprócz profilu głównego ma też dodatkowe konta dotyczące różnych obszarów tematycznych. Działający od półtora roku profil Informacje TOK FM na nieco ponad 3 tys. followersów, TOK FM Kultura - ok. 360, a TOK FM Gospodarka - prawie 300 (dwa ostatnie uruchomiono w marcu br.).
Z kolei profil Fakty RMF FM prezentujący informacje z serwisu RMF24.pl obserwuje 57,9 tys. użytkowników, czyli dwa razy więcej niż konto RMF FM. Z kolei profil Radio ZET News ma 33,3 tys. followersów, uruchomiony w styczniu br. Radio ZET Pilne - 3,8 tys., a profil Informacyjnej Agencji Radiowej - 13,5 tys.

Wśród profili rozgłośni największy procentowy wzrost liczby obserwujących zanotowało w zeszłym miesiącu Polskie Radio 24 (o 8 proc.). Natomiast Jedynka, Radio Maryja, Radio Kraków i Polskie Radio RDC zyskały po 3 proc. followersów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rmf-fm-zwiekszylo-przewage-nad-konkurentami-vox-fm-z-najwiekszym-wzrostem-traca-radio-zet-i-jedynka ##
Profil Radia TOK FM został wymieniony w sierpniu w 3,4 tys. wpisów innych użytkowników. Konto Radia Kraków wspomniano w ten sposób 985 razy, Radia Maryja - 935 razy, Jedynki - 883 razy, Trójki - 793 razy, a Polskiego Radia 24 - 668 razy.

Zdecydowanie najwięcej retweetów, polubień i odpowiedzi wywołały w minionym miesiącu wpisy Radia Maryja - ogółem 13,9 tys. takich reakcji. Profil TOK FM zanotował ich 7,7 tys., a konta Polskiego Radia 24, Jedynki i Trójki - po 2-2,8 tys.
Na każdy wpis Radia Eska przypadło średnio 17,4 aktywności użytkowników. W przypadku Radia ZET było to 9,5, a w przypadku Radia Maryja - 6,6.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-przyciaga-polskich-internautow-na-7-6-godz-miesiecznie-nk-pl-i-fotka-na-ponad-cztery-a-twitter-i-google-na-20-minut ##

Jeśli do reakcji użytkowników dodać aktywności samych profili radiowych, najwięcej działo się w sierpniu na kontach Radia Maryja (42,3 tys. różnych działań) i TOK FM (29,7 tys.). Na kolejnych miejscach znalazły się profile Polskiego Radia 24 (17,8 tys. aktywności), Jedynki (9,9 tys.), Radia Kraków (8,9 tys.) i Polskiego Radia RDC (6,8 tys.).
Tylko 3,1 tys. aktywności zanotowano na profilu Radia Eska, 3,5 tys. - na profilu RMF FM, a 5,5 tys. - na profilu Radia ZET.
Biorąc pod uwagę różną liczbę obserwujących, najbardziej angażujące były profile Radia Olsztyn (relatywny wskaźnik aktywności wyniósł 365), Polskiego Radia 24 (330) i Radia Maryja (299).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/od-19-wrzesnia-twitter-poluzuje-limit-140-znakow-nie-wliczy-do-niego-grafik-gif-ow-i-cytatow ##











