Marta Białostocka i Piotr Wronek dla nano

Agencja reklamowa nano (Platforma Mediowa Point Group) zaczyna współpracę z niezależnym teamem kreatywnym Marta Białostocka i Piotr Wronek. Współpraca ma mieć charakter długofalowy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Senior art director Marta Białostocka i senior copywriter Piotr Wronek będą wspierać nano w działaniach new business. W agencji od grudnia ub.r. odpowiada za to Bartosz Kuckowski, wcześniej związany z McCann Ericsson.

Białostocka i Wronek pracowali m.in. w McCann Worldgroup, Saatchi&Saatchi i Scholz&Friends, a także w wielu agencjach lokalnych. Z branżą reklamową są związani od ponad 13 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS