Marta Pelc i Sebastian Kołodziej założyli firmę unique work. Specjalizuje się w komunikacji sektora medycznego

Unique work to nowa na rynku firma consultingowa, wyspecjalizowana w komunikacji medycznej. Jej założycielami i szefami są dr Marta Pelc i dr Sebastian Kołodziej, dawniej związani z G-Pharma Consulting.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zespół unique work tworzy kilkunastu konsultantów, działających niegdyś pod szyldem spółki G-Pharma Consulting. Na czele firmy stoją dr Marta Pelc i dr Sebastian Kołodziej, którzy tworzą także zarząd unique work.

Medykalizacja komunikacji marketingowej

Profil naszej działalności to medykalizacja komunikacji marketingowej, koncentrowanie się na najważniejszych aktualnych wyzwaniach z obszaru zdrowia. Cele komunikacyjne i biznesowe klientów realizujemy poprzez wydarzenia o różnym zasięgu i formacie, wśród nich: debaty eksperckie, kongresy, konferencje, sympozja i dedykowane szkolenia tematyczne – mówi dr Marta Pelc, wspólniczka i członek zarządu unique work.

Nowa agencja specjalizuje się m.in. w organizacji i obsłudze eventów medycznych z zastosowaniem najnowocześniejszych technologii mobilnych. oferuje również pełen zakres usług z obszarów social media, digital marketingu oraz call center (ten ostatni działa jako odrębny dział).  

Zapoczątkowane jeszcze pod szyldem G-Pharma Consulting a kontynuowane pod parasolem unique work są miedzy innymi kampanie: „Zdrowie na Szpilkach”, poświęcona profilaktyce chorób cywilizacyjnych wśród Polek, a także „Medycyna na Krańcach Świata”, dedykowana świadomości profilaktyki zdrowotnej w czasie egzotycznych podróży.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały