Martin Stankiewicz promuje Konto dla Młodych w PKO BP

Vloger Martin Stankiewicz został twarzą nowej kampanii internetowej banku PKO BP promującej Konto dla Młodych. Za jej przygotowanie odpowiadają Agencja Warszawa i Artegence.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania „Dużo dobrego za zero” wspiera promocję banku PKO BP, w ramach której za otwarcie Konta dla Młodych można zyskać dwuosobowe zaproszenie do restauracji podczas Festiwalu Restaurant Week oraz do 50 zł zwrotu za wydatki na posiłki na mieście przy płatności kartą przez pół roku. Kampania trwa od 21 sierpnia do końca września.

Film reklamowy z udziałem Martina Stankiewicza koncentruje się na relacjach dzieci i rodziców, a sceneria nawiązuje do promocji banku.

Spot jest emitowany na YouTube, playerze TVP oraz w mediach społecznościowych. Dodatkowo będą wykorzystywane formaty banerowe z wideo na portalach zasięgowych z kategorii rozrywka oraz formaty reklamy mobilnej. W internecie będą prowadzone również działania performance wsparte aktywnością w wyszukiwarkach. Medium wspierającym kampanię będzie kino.

Za kreację kampanii odpowiada Agencja Warszawa, za działania w internecie agencja Artegence. Zakup mediów powierzono Havas Media.

Martin Stankiewicz reklamował także Konto dla Młodych w ubiegłorocznej kampanii PKO BP. Twórca jest zrzeszony w sieci partnerskiej Talent Media, dokąd przeszedł z LifeTube'a.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję