Mastermind Media zajmie się dla POT kampaniami na Facebooku

Polska Organizacja Turystyczna wybrała Mastermind Media do prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Agencja pokonała 17 konkurentów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mastermind Media zajmie się dla POT kampaniami na Facebooku

Postępowanie prowadzone przez POT dotyczyło przeprowadzenia kampanii internetowych na Facebooku dotyczących promocji obiektów UNESCO w Polsce.

Oferty w nim złożyło 18 firm. Były to: LTB, Digi Lab, Testa Communications, Idealia Digital Hub, Novitzky, Ideo Force, Cityboard Media, Euvic Media, Good Taste Agency, Interprima, UP Blue, Patryk Szczepaniak, Fabryka Marketingu, NProfit, Lions Public Relations, Aplan Media, Propsy PR Non For Profit, Mastermind Media.

POT do współpracy wybrał Mastermind Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe