Mateusz Polkowski w MADOGZ, awansowała Aleksandra Rekowska

Do zespołu agencji MADOGZ dołączył Mateusz Polkowski, który objął stanowisko account directora. Aleksandra Rekowska awansowała na pozycję PR account directora.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mateusz Polkowski w MADOGZ, awansowała Aleksandra Rekowska
Mateusz Polkowski

Mateusz Polkowski na nowo objętym stanowisku odpowiada za opiekę nad klientami agencji takimi jak: Continental i Otomoto.

Przed przyjściem do MADOGZ Mateusz Polkowski zdobywał doświadczenie w agencjach z sieci Lifetube, takich jak: LTTM, Talent Media i Gameset. Odpowiadał za samodzielne realizacje projektów digitalowych z obszarów gamingu, social mediów, produkcji contentu video oraz influencer marketingu. Jego portfolio zawodowe obejmuje współpracę z klientami takimi jak: Acer, Beesafe, Biedronka, Disney, Euro RTV AGD, K2, Phillips, PZPN, Segafredo, Tymbark, Uniapharm.  

Aleksandra Rekowska pracę w agencji MADOGZ rozpoczęła w kwietniu 2023 roku. W strukturze firmy poprzednio pełniła funkcję senior account managera.Na nowym stanowisku będzie realizować projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej i produktowej dla marek OTOMOTO i DKV Mobility Poland. Przed dołączeniem do MADOGZ pracowała m.in. w Grupie OLX i Ringier Axel Springer Polska, gdzie zajmowała się komunikacją marketingową.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę