Matka Natura i Matkobus w nowej reklamie napojów Hortex (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa napojów Hortex z Matką Naturą. Akcję przygotowały firmy Opus B, Papaya Films, Film Garden i OMD.

km
km
Udostępnij artykuł:
Matka Natura i Matkobus w nowej reklamie napojów Hortex (wideo)

Nowy spot Hortexu jest kontynuacją kampanii "Pasję mamy w Naturze!", w której pojawia się postać Matki Natury. Tym razem - wraz z zającami Marianem i Bogdanem - zabierają w podróż Matkobusem ekipę miłośników orzeźwienia. Reklama w teledyskowej formie przedstawia napoje Hortex jako sposób na letnie orzeźwienie, a także komunikuje gamę smaków i nowości produktowe.

30-sekundowy spot, emitowany w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, został zrealizowany w takich regionach Polski jak Pomorze, Kaszuby i Mazowsze.

Kreacją reklamy zajęła się agencja Opus B, spotu (wyreżyserowany przez Tadeusza Śliwę) wyprodukował zespół Papaya Films, a postprodukcją zajął się Film Garden. Media zaplanował i kupił dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"