Szef BuzzFeed Studios przechodzi do Facebooka

Matthew Henick, szef BuzzFeed Studios, dołączy do zespołu Facebooka, zajmującego się współpracą z mediami. Zajmie się planowaniem i strategią treści wideo na platformie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Henick obejmie w Facebooku funkcję head of content planning and strategy. O swojej decyzji poinformował w poście na portalu. Jego zdaniem, budowanie storytellingu powinno być rdzeniem działania Facebooka.

- Dobre historie przyciągają publiczność, ale najlepsze z nich pogłębiają więzi między członkami społeczności. To społeczność jest przyszłością storytellingu - twierdzi Matthew Henick.

- Facebook dopiero rusza w podróż po tytuł platformy wideo nowego rodzaju. Urządzenia mobilne dają zupełnie nowy rodzaj doświadczeń z wideo, z którego potencjału dopiero zaczynamy korzystać. Facebook jest w niesamowitej pozycji, by go wykorzystać - dodał Henick.

Matthew Henick był związany z serwisem rozrywkowym BuzzFeed od 2014 roku. Nadzorował dział produkcji projektów multimedialnych w formie krótkich i dłuższych filmów wideo.  Na jego stanowisko serwis szuka obecnie następcy.Henick jest absolwentem kierunku digital media na Stanford University. Licencjat ukończył na kierunku science, technology and society.

Facebook w sierpniu ub.r uruchomił platformę Watch. W założeniach znajdują się na niej oryginalne treści wideo przygotowane specjalnie dla Facebooka przez zewnętrznych wydawców i producentów. W ostatnich dniach ogłoszono, że na platformę trafi show „You Kiddin' Me”, którego jedną z producentów wykonawczych jest Kim Kardashian.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych