Maybelline znów szuka w internecie trendsetterek

Maybelline New York rozpoczyna drugą edycję internetowego konkursuna trendsetterki. Kryterium rywalizacji jest aktywność w specjalnieuruchomionym serwisie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Maybelline New York rozpoczyna w serwisie internetowym www.maybellinetrends.pl drugąedycję konkursu na trendsetterki. Zabawa jest skierowana dointernautek interesujących się trendami w modzie i makijażu orazchcącymi zostać ambasadorkami tej marki. Rywalizacja polega nazbieraniu punktów przyznawanych za zapraszanie znajomych, pisaniebloga, dodawanie zdjęć i linków, umieszczanie komentarzy na forumoraz rozwiązywanie zadań pojawiających się na stronie. W pierwszejedycji konkursu wzięło udział ponad 500 tys. internautek, z których5 tys. otrzymało tytuły ambasadorki marki Maybelline.

Witrynę wykorzystywaną w tej akcji przygotowała agencjainteraktywna MRM Worldwide, która do sekcji blogowej i forum dodałanowe funkcjonalności. W serwisie udostępniono też działy CityGuide, w którym internautki mogą wskazywać najlepsze ich zdaniemmiejsca w Polsce na zakupy, imprezę i weekendowy relaks, oraz LookBook, w którym znajdują się materiały wideo prezentujące radyspecjalistów od makijażu z Nowego Jorku.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu