McDonald’s promuje się jako pracodawca kampanią „Witamy w McDonald’s”

Wystartowała kampania wspierająca wizerunek McDonald’s na rynku pracy. Za działania pod hasłem „Witamy w McDonald’s” odpowiadają MJCC, DDB&tribal, Isobar Poland Group, OMD i 24/7Communication.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
McDonald’s promuje się jako pracodawca kampanią „Witamy w McDonald’s”

Kampania skierowana jest do grup kandydatów potencjalnie zainteresowanych pracą w restauracjach McDonald’s. W akcji „Witamy w McDonald’s” prezentuje się pracowników w dwóch płaszczyznach: zawodowej i prywatnej. Poza młodymi, działania mają trafić m.in. do osób z niepełnosprawnościami, pracowników 50+ czy młodych matek.

Działania obejmują m.in. kampanię telewizyjną i VOD, nośniki OOH (w przypadku części z nich druk soczewkowy, dzięki któremu pracownicy w jednym miejscu pokazywani są zarówno przy pracy w restauracji, jak i w sytuacjach osobistych), marketing treści w rozgłośniach radiowych i prasie poradnikowej, a także targetowane działania online. Wszystkie materiały odsyłają do nowej strony internetowej, która została przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (spełnia standardy WCAG 2.0, jest również zintegrowana z modułem migam.org, który pozwala osobom niesłyszącym łączyć się z tłumaczem języka migowego).

Stacja 4Fun.TV przygotowała serię 3 testymoniali (minutowych bitów programowych) prezentujących historie młodych ludzi, zawodowo związanych z McDonald’s. Jędrzej z Gniezna, bliźniaczki Ola i Asia z Olsztyna oraz Karolina z Warszawy, opowiadają o łączeniu pracy z codziennymi obowiązkami, takimi jak studia, o swoich pasjach oraz spędzaniu wolnego czasu i relacjach ze znajomymi, również tymi poznanymi w pracy w McDonald’s.

- Działania realizowane przez 4Fun.TV w ramach kampanii McDonald’s wyraźnie pokazują, że komunikacja marketingowa coraz chętniej budowana jest na kontencie. Właściwie projektowane treści angażują odbiorców, są autentyczne i pozwalają budować relacje, a w tak wrażliwych obszarach jak employer branding, to wręcz bezcenne - komentuje Rafał Baran, prezes 4Fun Media, w skład której wchodzi 4Fun.TV.

 

 

Materiały emitowane w telewizji uzupełniane są przez aktywności w kanałach społecznościowych stacji na Facebooku oraz Instagramie, w ramach których publikowane są materiały zajawiające kampanię.

W realizację kampanii zaangażowane są agencje MJCC, DDB&tribal i Isobar Poland Group. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy OMD, a kontakt z mediami 24/7Communication.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową