MediaCom zatrudnia Stevena Abrahama do obsługi Universal Music

Dom mediowy MediaCom zatrudnił Stevena Abrahama na stanowisko global client directora przy ostatnio zdobytym przez agencję budżecie medialnym wytwórni Universal Music Group.

km
km
Udostępnij artykuł:

Abraham będzie pracował w światowej siedzibie MediaCom w Londynie i stanie na czele zespołu koordynującego działaniami w zakresie planowania i zakupu mediów dla Universal Music na rynku europejskim.

Pod szyldem tej największej na świecie wytwórni muzycznej nagrywają tacy artyści jak U2, Lady Gaga, Elton John, Mariah Carey, Take That, Eminem, Rihanna, Black Eyed Peas czy Justin Bieber.

grafika

Wytwórnia powierzyła MediaCom swój europejski budżet medialny w styczniu tego roku (więcej na ten temat). Przez ostatnie dwadzieścia lat agencja obsługiwała klienta w Wielkiej Brytanii, a teraz odpowiada za jego budżet również w Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Bułgarii, krajach nordyckich oraz Europie Środkowej i Wschodniej.

Abraham ma spore doświadczenie w branży rozrywkowej. Przez cztery lata pracował jako senior director of international media w Universal Pictures International, a wcześniej był zatrudniony w United International Pictures.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?