Melanobus wypromuje DAX Cosmetics w kurortach nadmorskich

Rusza eventowa kampania reklamowa DAX Cosmetics, w ramach której nadbałtyckie kurorty odwiedzi melanobus umożliwiający badania skóry. Głównym partnerem akcji - realizowanej przez agencję Project Ambient - jest magazyn „Cosmopolitan”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Melanobus wraz z ekipą fachowców zajmujących się badaniami skóry w dniach 8-21 lipca odwiedzi 14 miejscowości z Sopotem, Łebą i Kołobrzegiem na czele. Badania będą przeprowadzane w godzinach 10-18.

Oprócz fachowych porad odwiedzający będą mogli skorzystać z innych atrakcji: w specjalnie zaaranżowanym namiocie znajdzie się strefa dla dzieci z wielkoformatowymi wersjami popularnych gier planszowych i kącikiem plastycznym, natomiast dla starszych dostępne będą pufy i leżaki oraz wydania magazynu „Cosmopolitan”. Ponadto zaplanowano konkursy dla dzieci i dorosłych na temat świadomego opalania, dbania o zdrowie i ciekawostek związanych z daną miejscowością.

grafika

Oprócz Dax Cosmetics i „Cosmopolitana” partnerami eventów są Centrum Onkologii oraz Fundacja Tam i z Powrotem. Za realizację kampanii odpowiada agencja Project Ambient.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"