Michał Fajbusiewicz w reklamie Taurona ostrzega przed nieuczciwymi sprzedawcami prądu i gazu (wideo)

Firma Tauron Sprzedaż, dostawca energii elektrycznej i sprzedawca gazu rozpoczął akcję informacyjną adresowaną do seniorów. W reklamach Michał Fajbusiewicz przestrzega przed nieuczciwymi praktykami handlowymi. Za kreację kampanii odpowiada agencja S4.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Firma Tauron od kilku lat w ramach działań CSR organizuje cykl „Bezpieczniki Taurona. Włącz dla seniora”. Są to przede wszystkim akcje informacyjno-edukacyjne skierowane do osób starszych.

Nowa odsłona kampanii pt. „Tauron nie chodzi po domach, aby sprzedawać prąd lub gaz” jest odpowiedzią na docierające do przedsiębiorstwa informacje o nieuczciwych praktykach handlowych, stosowanych szczególnie wobec osób starszych, które są najbardziej narażone na oszustwa. Firma ostrzega w niej swoich klientów przed fałszywymi sprzedawcami, którzy podają się za pracowników Taurona i namawiają do podpisania nowej umowy.

W ramach kampanii informacyjnej przygotowano spoty telewizyjne i radiowe, reklamy prasowe oraz materiał edukacyjny „Poradnik bezpiecznego klienta”. Twarzą kampanii po raz kolejny został dziennikarz telewizyjny Michał Fajbusiewicz. Działania obejmują regionalne stacje tv, wydania regionalne „Gazety Wyborczej” i „Faktu”, „Dziennik Polski”, „Gazetę  Krakowską”, „Dziennik Zachodni”, „Gazetę Wrocławską”, „Nową Trybunę Opolską”. Kampania potrwa do 3 lipca.

Za koncept kreatywny akcji, przygotowanie key visuali oraz spotu telewizyjnego i radiowego odpowiada agencja S4.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana