Michał Mizior head of PR w Kool Things

Do agencji Kool Things dołączył Michał Mizior, gdzie objął stanowisko head of PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Mizior pokieruje pracami działu PR, funkcjonującego w agencji od 2010 roku.

Jego głównymi zadaniami są opieka nad kluczowymi klientami Kool Things, takimi jak Razer, czy PUBG oraz nadzór nad realizacją zadań w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, m.in. Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Turcja oraz Rosja.

Ostatnio w Cenega

Michał Mizior ostatnio pracował w firmie Cenega, gdzie spędził 3,5 roku. Wcześniej był związanymi m.in. z firmami Future Media i CDP.pl.

Współpracował z takimi wydawcami jak Activision Blizzard, 2K, Bethesda, Bandai Namco, Square Enix, Capcom, SEGA czy Warner Bros., dla których opracowywał i realizował kompleksowe działania w zakresie public relations dla wielu znanych marek i serii gier (m.in. DOOM, Borderlands, Mortal Kombat, Mafia, Tekken, Yakuza, Hitman, Resident Evil, Tomb Raider czy Fallout).

Kool Things to agencja specjalizująca się w PR, marketingu i konsultingu na rynku gier oraz powiązanych technologii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?