W Havas Worldwide Warsaw Oleksów i Ciuchnicki pracowali przez ostatnie 9 miesięcy, a przedtem przez kilka lat byli związani z agencją Digital Wonderland (należącą do Grupy Publicis). Wspólnie przygotowywali kreację wielu kampanii: Nescafe Sensazione Creme, różnych marek Orange Polska (Orange - historia zaginionego telefonu Juli Kuczyńskiej, Orange Finanse, Orange Warsaw Festival), Garnier Czysta Skóra z udziałem Dawida Kwiatkowskiego oraz niedawnej akcji Johnniego Walkera z Bogusławem Lindą i Wojtkiem Sokołem.
Michał Oleksów wcześniej pracował w Vice Polska, gdzie przygotowywał projekty dla takich klientów jak Open’er Festival, Nike, Reebok, Adidas, Converse i Fashionphilosophy Fashion Week Poland. Natomiast w Digital Wonderland tworzył kampanie m.in. dla firm i marek Carlo Rossi, Renault, Dacia, Nestle, Procter & Gamble i L’Oreal i Orange.
Łukasz Ciuchnicki wcześniej był związany z agencjami Grey Worldwide Warsaw i Red8 Advertising. Pracował m.in. przy kampaniach dla Pharmacii, Axe , Carlo Rossi, KFC, Nescafe, Ergo Hestii i Samsunga. Współtworzone przez niego projekty nagrodzono w konkursach Webster Creative Awards i Mixx Awards.













