Michał Siejak jedynym właścicielem NuOrder

Michał Siejak, pełniący funkcję prezesa zarządu agencji komunikacji zintegrowanej NuOrder odkupił od Pawła Kasprzaka 20 proc. udziałów w spółce. Tym samym stał się jej jedynym udziałowcem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Siejak jedynym właścicielem NuOrder
Michał Siejak

Dotychczas Michał Siejak miał 80 proc. udziałów w spółce, po odkupieniu pozostałych 20 proc. od Pawła Kasprzaka - byłego partnera i head of strategy & client service NuOrder - został jedynym właścicielem agencji (Siejak został już kiedyś jedynymudziałowcem spółki - w 2015 roku).

Paweł Kasprzak nabył pierwsze 10 proc. udziałów w spółce od Siejaka pod koniec 2016 roku, a następnie dokupił pozostałe udziały (łącznie 20 proc.).

- NuOrder skupia się na zintegrowanych kampaniach łączących usługi digital, ATL, działania mediowe i social media. Jedną z kluczowych specjalizacji agencji pozostaną usługi marketingowe dla marek farmaceutycznych - komentuje Michał Siejak.

Wartość transakcji nie została ujawniona.

W skład NuOrder wchodzi agencja 6ix Social Media. NuOrder koncentruje się na zintegrowanych kampaniach łączących usługi digital, ATL, działania mediowe i social media. NuOrder specjalizuje się m.in. w usługach marketingowych dla firm farmaceutycznych. Wśród klientów obsługiwanych w obszarze ATL są m.in. Da Grasso, czy Dotykačka (czeska marka kas fiskalnych).

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day