Michał Siejak jedynym właścicielem NuOrder

Michał Siejak, pełniący funkcję prezesa zarządu agencji komunikacji zintegrowanej NuOrder odkupił od Pawła Kasprzaka 20 proc. udziałów w spółce. Tym samym stał się jej jedynym udziałowcem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Michał Siejak jedynym właścicielem NuOrder
Michał Siejak

Dotychczas Michał Siejak miał 80 proc. udziałów w spółce, po odkupieniu pozostałych 20 proc. od Pawła Kasprzaka - byłego partnera i head of strategy & client service NuOrder - został jedynym właścicielem agencji (Siejak został już kiedyś jedynymudziałowcem spółki - w 2015 roku).

Paweł Kasprzak nabył pierwsze 10 proc. udziałów w spółce od Siejaka pod koniec 2016 roku, a następnie dokupił pozostałe udziały (łącznie 20 proc.).

- NuOrder skupia się na zintegrowanych kampaniach łączących usługi digital, ATL, działania mediowe i social media. Jedną z kluczowych specjalizacji agencji pozostaną usługi marketingowe dla marek farmaceutycznych - komentuje Michał Siejak.

Wartość transakcji nie została ujawniona.

W skład NuOrder wchodzi agencja 6ix Social Media. NuOrder koncentruje się na zintegrowanych kampaniach łączących usługi digital, ATL, działania mediowe i social media. NuOrder specjalizuje się m.in. w usługach marketingowych dla firm farmaceutycznych. Wśród klientów obsługiwanych w obszarze ATL są m.in. Da Grasso, czy Dotykačka (czeska marka kas fiskalnych).

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]