Michał Sławiński: z K2 Internet do BBDO Warszawa

Do kierowanego przez Bartosza Gomółkę działu strategii BBDO Warszawa dołączył Michał Sławiński. Objął stanowisko senior digital stratega.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Michał Sławiński: z K2 Internet do BBDO Warszawa
Michał Sławiński

Michał Sławiński wesprze projekty realizowane dla nowych i obecnych klientów agencji.

Swoje doświadczenie zawodowe gromadzi od 2005 roku. Zakładał i prowadził własny portal społecznościowy poświęcony warszawskim wydarzeniom kulturalnym. Następnie zarządzał działaniami social media w agencjach EVO i The Digitals. Z branżą internetową związany od 10 lat.

Zrealizował szereg działań digitalowych, m.in. dla Amnesty International, AXA, Bahlsen, Burger King, Carrefour, Castorama, CD Project, Coty, Decathlon, Desperados, Disney, Dom Development, Fly.pl, Galderma, Grant's, H&M, Heineken, Hyundai, Idea Bank, Intel, Netflix, PARP, PGE, Pekao SA, Pepsi, PKP, Raiffeisen Bank, Saturn, Uber, Unilever, Volkswagen, Warka, Warta, WSiP, Zalando, Żubrówka i Żywiec Zdrój.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów