Michał Staszewski szefem marketingu „Do Rzeczy”. Rita Schultz dyrektorem projektów specjalnych PMPG

Rita Schultz dołączyła do zespołu biura reklamy Grupy PMPG Polskie Media, gdzie objęła stanowisko dyrektora zarządzającego ds. projektów specjalnych. Z kolei marketingiem i sprzedażą tygodnika „Do Rzeczy” i miesięcznika „Historia Do Rzeczy” pokieruje Michał Staszewski.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Ostatnio Rita Schultz była dyrektorem ds. komercyjnych w Gremi Media Communications. Wcześniej odpowiadała za projekty specjalne „Bloomberg Businessweek Polska”, była również redaktor naczelną magazynu „Polish Market” i kierowała magazynem „Home&Market”. Pełniła także funkcje m.in. dyrektora ds. współpracy z instytucjami w Expanderze oraz była dziennikarką „Prawa i Gospodarki”, „Pulsu Biznesu”, „BusinessWeeka” i „Boss Gospodarki”.

Michał Staszewski przez ostatnie trzy lata pracował w biurze reklamy Fratrii. Wcześniej był związany z Burda Media Polska, gdzie pełnił obowiązki head group managera zespołu sprzedaży magazynów poradnikowych. Pracował także dla Polsat Media i Wydawnictwa Bauer.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jolanta-fudala-zastepca-dyrektora-biura-marketingu-i-pr-w-telewizji-polskiej ##

Z kolei w sierpniu do Grupy PMPG Polskie Media dołączył jako digital business manager Arkadiusz Mężyński. W przeszłości pracował m.in. jako dyrektor ds. e-commerce w Infor.pl oraz kierownik projektów e-commerce w Wirtualnej Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały