Michał Włodarczyk: z Gemiusa na dyrektora operacyjnego Krajowego Instytutu Mediów

Michał Włodarczyk objął stanowisko dyrektora ds. operacyjnych Krajowego Instytutu Mediów. Od 2010 r. był związany z polskim oddziałem Gemiusa, w którym ostatnio pełnił rolę dyrektora zarządzającego.

ram
ram
Udostępnij artykuł:

Do tej pory nie było dyrektora ds. operacyjnych w Krajowym Instytucie Mediów. "Stanowisko zostało stworzone w odpowiedzi na dynamiczny rozwój Instytutu oraz rozszerzający się zakres jego działalności" - czytamy w komunikacie KIM.

Nowo utworzone stanowisko obejmie Michał Włodarczyk. Od 2010 r. był związany z Gemius Polska, gdzie w ostatnim czasie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego, odpowiadając za zarządzanie polskim oddziałem Gemius, w tym za realizację celów strategicznych i biznesowych firmy oraz jej kompleksowy rozwój. Włodarczyk jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej, posiada certyfikat IAB DIMAQ Professional.

"Uznany na rynku ekspert"

- Bardzo się cieszymy, że Michał Włodarczyk dołącza do zespołu KIM, wzmacniając nasz szybko rozwijający się Instytut - mówi Mirosław Kalinowski, dyrektor zarządzający Krajowego Instytutu Mediów. - Michał jest uznanym na rynku ekspertem, znającym doskonale realia badań mediów. Jego kompetencje świetnie wpisują się w naszą prorynkową strategię.

Jako dyrektor ds. operacyjnych Włodarczyk będzie odpowiadał za koordynację współpracy pomiędzy departamentami Instytutu, rozwój jego struktur oraz inicjowanie działań mających na celu maksymalizację realizacji planów i postępów prac nad prowadzonymi przez KIM projektami badawczymi. Do jego zadań będzie należało także utrzymywanie relacji z interesariuszami rynku mediów oraz organizacjami branżowymi.

Krajowy Instytut Mediów zatrudnia ponad 40 osób

Krajowy Instytut Mediów powstał w styczniu 2021 r. decyzją szefa Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Działa w ramach programu Telemetria Polska, który skupia się na stworzeniu nowego, jednoźródłowego badania mediów. Jego celem ma być integracja rynku poprzez budowanie "partnerskich i merytorycznych relacji między rynkiem a regulatorem". Ma łączyć kompetencje instytutu badawczego oraz ośrodka analitycznego. Projekt będzie realizowany na losowej próbie ponad 30 tys. gospodarstw domowych, ma w nim wziąć udział 60 tys. respondentów. Równolegle powstanie hybrydowy, telemetryczny panel z 3 tys. panelistów oraz 10 tys. panel trendów. Badanie będzie miało charakter ciągły. Jego efektem ma być kompleksowe zaprezentowanie obrazu konsumpcji mediów w Polsce (radia, telewizji, internetu).

Jak wynika z projektu przyszłorocznej ustawy budżetowej, Krajowy Instytut Mediów w 2022 r. ma uzyskać 33,5 mln zł przychodów. Działalność instytutu ma wynieść 32,9 mln zł, z czego 20,3 mln zł przeznaczone zostanie na usługi obce, a 8,3 mln zł na wynagrodzenia.

Krajowy Instytut Mediów zatrudnia obecnie ponad 40 pracowników i współpracowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK