Microsoft idzie w ślady Apple

Biorąc przykład z firmy Apple, Microsoft zamierza sprzedawać w internecie muzykę cyfrową bez zabezpieczającej przed kopiowaniem technologii digital rights management (DRM).

InfoWorld - km
InfoWorld - km
Udostępnij artykuł:

Ostatnio Apple dogadał się z wytwórnią nagraniową EMI Group w sprawie sprzedaży utworów bez DRM w sklepie internetowym iTunes.

Wcześniej Microsoft wyrażał pogląd, że technologia DRM jest koniecznością dla firm sprzedających cyfrowe media. Teraz jednak przedstawiciele koncernu z Redmond twierdzą, że od dłuższego czasu prowadzone były rozmowy nie tylko z EMI, ale również innymi wielkimi wytwórniami w sprawie zaoferowania niezabezpieczonej muzyki posiadaczom odtwarzacza muzycznego Zune. A wszystko po to aby zaspokoić oczekiwania klientów.

Premiera odtwarzacza Zune oraz sklepu internetowego Zune Marketplace miała miejsce w listopadzie ubiegłego roku. Była to odpowiedź Microsoftu na iPoda i serwis iTunes firmy Apple. Jak na razie jednak pozycja Apple w tym segmencie jest niezagrożona.

InfoWorld - km
Autor artykułu:
InfoWorld - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber