Miele rusza z globalną kampanią wizerunkową. "Jakość, która wyprzedza swój czas"

Pod hasłem „Jakość, która wyprzedza swój czas” ruszyła nowa globalna kampania wizerunkowa producenta AGD, firmy Miele, która obejmuje również Polskę. Jej główne przesłanie skierowane jest do konsumenta o świadomym i proekologicznym podejściu do zakupów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Miele rusza z globalną kampanią wizerunkową. "Jakość, która wyprzedza swój czas"

Kampania komunikuje trzy filary marki: rzemiosło, funkcjonalność i zrównoważony rozwój. Podkreśla, że produkty Miele tworzone są tak, by korzystać z nich przez wiele lat - urządzenia testowane są na 20 lat użytkowania.

Kreacja ma przyciągnąć uwagę konsumentów premium. Działania realizowane są w 49 krajach na całym świecie.

- Komunikujemy unikatowe i ważne atrybuty marki Miele w niełatwych czasach, kiedy tym bardziej doceniamy pewne wartości. Adresujemy kampanię do świadomego konsumenta, który poszukuje urządzeń najwyższej jakości, wyposażonych w najnowocześniejsze, funkcjonalne technologie, a jednocześnie chce mieć do czynienia z odpowiedzialną marką - mówi Agata Majerska, brand activation manager w Miele Polska.

grafika

Osią nowej kampanii jest pojęcie jakości odnoszące się do zrównoważonego rozwoju. Jak podkreśla dyrektor technologii Miele, Stefan Breit, trwałość urządzeń tej marki gwarantuje ich użytkownikom nie tylko zwrot poniesionej inwestycji, ale także świadomość zminimalizowania śladu węglowego w środowisku naturalnym. Miele ogłosiło właśnie, że począwszy od tego roku czyni starania, by wszystkie oddziały Miele na świecie stały się neutralne klimatycznie.  

Za kreację kampanii odpowiada agencja Select World z Hamburga, a wizualizacje stworzył brytyjski fotograf Dan Tobin Smith bazując na doświadczeniu wielokrotnej współpracy z markami premium. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber