Miesięcznik „Pyszne” zamiast dwumiesięcznika „To jest Pyszne”

Wydawnictwo Phoenix Press w środę 2 grudnia br. wprowadza na rynek luksusowy miesięcznik kulinarny „Pyszne”. Zastąpi on dotąd wydawany przez spółkę dwumiesięcznik „To jest Pyszne”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Miesięcznik „Pyszne” zamiast dwumiesięcznika „To jest Pyszne”

- Postawiliśmy „na głowie” dotychczasową koncepcję magazynu, więc trudno tu mówić o „odświeżeniu” marki - wyjaśnia Urszula Kaszubowska, dyrektor wydawnicza segmentu czasopism kulinarnych w Phoenix Press.

Ponad 30 proc. redakcyjnej części nowego pisma stanowią poradniki dotyczące tego jak doskonalić umiejętności kulinarne na przykładzie konkretnych potraw.

- Obok wysmakowanych zdjęć i prezentacji potraw silnie koncentrujemy się na praktycznej, użytkowej stronie pisma, ponieważ tego, jak potwierdziły nam badania, potrzebują czytelniczki - mówi Kaszubowska.

Do stałych elementów miesięcznika należą też m.in.: "Domowa piekarnia", "Bohater sezonu" (rubryka o sezonowym produkcie ), "Smakujemy Polskę", (dział promujący polskie produkty regionalne ), dział podróżniczy „Widelcem po mapie” czy rubryka o słodkościach. W pierwszym numerze redakcja pisze szeroko o Wigilii i potrawach świątecznych.

„Pyszne” ukazuje się w objętości 132 stron, nakładzie 50 tys. egz. i w cenie 6,99 zł. Dostępne jest również w wersji na urządzenia mobilne i tablety.

Wprowadzeniu tytułu na rynek towarzyszy kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, stacje tematyczne) oraz w radiu (RMF FM i RMF Classic).

Pismo „To jest pyszne” zadebiutowało na rynku w 2007 roku jako wydanie specjalne „Świata Kobiety”. Początkowo było kwartalnikiem, potem stało się dwumiesięcznikiem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"