Mindshare przejmuje od Havas Media obsługę Red Bulla

Dom mediowy Mindshare Polska (GroupM/WPP) wygrał przetarg na obsługę firmy Red Bull, producenta napojów energetycznych w Polsce. Dotychczas zajmował się tym Havas Media (Havas Media Group).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg prowadzony był lokalnie i dotyczył tylko polskiego rynku. Red Bull zdecydował się wybrać w nim do współpracy Mindshare Polska. Agencja zajmie się planowaniem, zakupem oraz optymalizacją wszystkich mediów dla tego marketera.

- Red Bull to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, z unikalną strategią i aktywacjami które na dobre zapisał się na kartach historii reklamy. Cieszę się, że nasza propozycja działań skutecznie sprostała potrzebom, jakie poznaliśmy na etapie briefu. Przed nami pierwsze wspólne wyzwania, zadania i kampanie - mówi Adrian Kawecki,  CEO Mindshare Polska.

Współpraca rozpocznie się od stycznia 2020 roku.

Dotychczas obsługą mediową w Polsce zajmował się dom mediowy Havas Media. Współpraca trwała od 12 lat.

Mindshare zajmuje się obsługuje Red Bulla również na innych rynkach m.in. w Austrii, Czechach i Słowacji, Niemczech, Kanadzie i w Rosji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?