MiniMini+ i Nickelodeon liderami wśród kanałów dla dzieci

W lipcu 2013 roku wśród kanałów dziecięcych pozycję lidera oglądalności w całej populacji zajęła stacja MiniMini+. Natomiast wśród dzieci w wieku od 4 do 12 lat na pierwsze miejsce awansował kanał Nickelodeon.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Liderujący w rankingu kanał MiniMini+ w lipcu 2013 roku zanotował wzrost udziału wynoszący 19,1 proc. do poziomu 0,77 proc. Rok wcześniej stacja ta zajmowała miejsce czwarte - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na drugą pozycję z pierwszej spadł Disney Channel, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 33,6 proc. do 0,75 proc. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Z kolei na ostatnią lokatę podium (z miejsca piątego) awansował Nickelodeon, którego wynik w zeszłym miesiącu wzrósł o 16,8 proc. i uplasował się na poziomie 0,74 proc.

Na wysokich pozycjach (siódmej i dziesiątej) znalazły się nadające dopiero od 2011 roku, a monitorowane od lutego br. roku stacje Nickelodeon HD i Nick Jr. Pierwszy z tych kanałów miał 0,36 proc. udziału, a drugi - 0,23 proc.

Natomiast największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 44 proc., pochwalić się mógł zajmujący jednak cały czas ostatnie miejsce kanał BBC CBeebies. Średni miesięczny udział tej stacji w lipcu 2013 roku wyniósł 0,11 proc.

W grupie wiekowej 4-12 lat z czwartego na pierwsze miejsce awansował Nickelodeon (6,24 proc. udziału, do góry o 9,3 proc.). Drugą lokatę zajął Disney Channel (6,23 proc., spadek o 22,5 proc.). Natomiast z szóstej na trzecią pozycję awansował kanał MiniMini+ (5,39 proc., wzrost o 35,5 proc. - największy w zestawieniu). Z kolei najwięcej stracił tutaj Cartoon Network - było to 40,9 proc.

Najwięcej widzów w kanałach dziecięcych w lipcu 2013 roku zgromadził serial „My Little Pony”, który na antenie MiniMini+ obejrzało 207 tys. widzów. Ogółem w rankingu top 10 programów najwięcej, bo aż sześć miejsc zajęły programy wyemitowane przez stację Nickelodeon. Dwie pozycje zajęły programy z anteny MiniMini+. Ponadto po jednej lokacie do top 10 wprowadziły Disney Junior oraz Disney Channel.

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2

"Gwiazdorska kuchnia Ani" z trzecim sezonem. Premiera w Wigilię w TVP2