MiniMini+ i Nickelodeon liderami wśród kanałów dla dzieci

W lipcu 2013 roku wśród kanałów dziecięcych pozycję lidera oglądalności w całej populacji zajęła stacja MiniMini+. Natomiast wśród dzieci w wieku od 4 do 12 lat na pierwsze miejsce awansował kanał Nickelodeon.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Liderujący w rankingu kanał MiniMini+ w lipcu 2013 roku zanotował wzrost udziału wynoszący 19,1 proc. do poziomu 0,77 proc. Rok wcześniej stacja ta zajmowała miejsce czwarte - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na drugą pozycję z pierwszej spadł Disney Channel, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 33,6 proc. do 0,75 proc. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Z kolei na ostatnią lokatę podium (z miejsca piątego) awansował Nickelodeon, którego wynik w zeszłym miesiącu wzrósł o 16,8 proc. i uplasował się na poziomie 0,74 proc.

Na wysokich pozycjach (siódmej i dziesiątej) znalazły się nadające dopiero od 2011 roku, a monitorowane od lutego br. roku stacje Nickelodeon HD i Nick Jr. Pierwszy z tych kanałów miał 0,36 proc. udziału, a drugi - 0,23 proc.

Natomiast największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 44 proc., pochwalić się mógł zajmujący jednak cały czas ostatnie miejsce kanał BBC CBeebies. Średni miesięczny udział tej stacji w lipcu 2013 roku wyniósł 0,11 proc.

W grupie wiekowej 4-12 lat z czwartego na pierwsze miejsce awansował Nickelodeon (6,24 proc. udziału, do góry o 9,3 proc.). Drugą lokatę zajął Disney Channel (6,23 proc., spadek o 22,5 proc.). Natomiast z szóstej na trzecią pozycję awansował kanał MiniMini+ (5,39 proc., wzrost o 35,5 proc. - największy w zestawieniu). Z kolei najwięcej stracił tutaj Cartoon Network - było to 40,9 proc.

Najwięcej widzów w kanałach dziecięcych w lipcu 2013 roku zgromadził serial „My Little Pony”, który na antenie MiniMini+ obejrzało 207 tys. widzów. Ogółem w rankingu top 10 programów najwięcej, bo aż sześć miejsc zajęły programy wyemitowane przez stację Nickelodeon. Dwie pozycje zajęły programy z anteny MiniMini+. Ponadto po jednej lokacie do top 10 wprowadziły Disney Junior oraz Disney Channel.

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]