Ministerstwo Zdrowia chce wydać 81 mln zł netto na usługi i dostawy

Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia opublikował plan zamówień publicznych, które przeprowadzi w tym roku. Na dostawy i usługi w zakresie m.in. doradztwa, reklamy, kampanii, szkoleń czy badań przeznaczy 81 mln zł netto (bez VAT).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Plan zamówień publicznych Ministerstwa Zdrowia obejmuje zarówno dostawy, jak i usługi. W przypadku tych drugich chodzi o wszelkiego rodzaju usługi doradcze, badawcze, szkoleniowe itp.

W tym zestawieniu opisane są też przetargi związane z planowanymi przez resort zdrowia działaniami reklamowymi, informacyjnymi czy promocyjnymi.

Na I kwartał br. zaplanowano m.in. przetarg na produkcję i emisję spotów reklamowych w związku r realizacją ogólnopolskiej kampanii podnoszącej świadomość w zakresie telemedycyny i zdrowia psychicznego. Budżet tych działań to 2,1 mln zł.

W tym okresie planowany jest też przetarg na zakup czasu antenowego w stacjach telewizyjnych i radiowych w celu emisji spotów, jak również w celu produkcji i emisji audycji. Budżet to 8,13 mln zł.

Resort w I kwartale ma też wybierać agencję do ogólnopolskiej kampanii promującej "Innowacje w ochronie zdrowia" z budżetem w kwocie 1,7 mln zł.

Na kolejne miesiące zaplanowano przetargi na: działania edukacyjno-informacyjnopromocyjne na rzecz profilaktyki przeciwnowotworowej skierowane do: dzieci klas I – IV szkoły podstawowej, kobiet w wieku 25-69 lat, mężczyzn w wieku 25-60 lat (budżet 3,66 mln zł), kampanię społeczną na temat korzyści zdrowotnych wynikających ze szczepienia przeciwko HPV skierowana do ogółu społeczeństwa, obejmującą tv, radio, PR (budżet 1,6 mln zł), promocję kampanii społecznej Planuję Długie Życie w ramach NSO w internecie (1,2 mln zł),  publikacja tekstów prasowych o charakterze artykułów sponsorowanych w gazetach lokalnych (2 mln zł), przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej (1 mln zł), produkcja gadżetów dla programów lojalnościowych (kilkaset tys. zł).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta