Mojca Tirš: z Cheil Poland do Abstra

Mojca Tirš, poprzednio związana z agencjami reklamowymi Cheil Poland i BBDO, objęła stanowisko creative directora w firmie Abstra.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Tirš będzie odpowiedzialna w Abstra za rozwój zespołu kreatywnego i zarządzanie nim.

Mojca Tirš ma 12-letnie doświadczenie pracy w branży kreatywnej. Karierę rozpoczęła w 2007 roku w agencji reklamowej BBDO, gdzie przez 7 lat swojej pracy doszła do stanowiska senior creative. W tym czasie pracowała dla Mercedes-Benz, sieci Vectra, jak również brandów należących do takich grup kapitałowych, jak Mars i P&G.

W latach 2014-2019 jako creative director sprawowała nadzór nad działem kreacji w agencji Cheil Poland. Kluczowym klientem jej zespołu był Samsung. Inni klienci dla których pracował zespół Mojcy to WOŚP, Benzina i Hankook.

W trakcie swojej kariery zawodowej Mojca tworzyła kampanie zintegrowane w obszarach ATL, BTL, digital i social media. Realizowane przez nią kampanie były wyróżniane w konkursach reklamowych w Polsce i zagranicą, takich jak Effie Awards, KTR, Golden Drum i Golden Arrow.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej