Mona Lisa na Tinderze. Nowa kampania znanej aplikacji

Popularna aplikacja randkowa Tinder rozpoczęła akcję marketingową, w której pomaga użytkownikom opanować sztukę tworzenia najlepszego profilu. Wykorzystuje do tego najsłynniejsze portrety w historii sztuki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mona Lisa na Tinderze. Nowa kampania znanej aplikacji

Kampania zachęca singielki i singli do poświęcenia czasu na tworzenie swoich profili na Tinderze. W tym celu stworzono konta kilku słynnym postaciom z obrazów najbardziej znanych na świcie artystów - od "Mona Lisy" Leonarda Da Vinci po "Dziewczynę z perłą" Vermeera. Każdy z przykładowych profili zawiera ciekawie przedstawione informacje o sobie.

Insightem do kampanii były badania własne Tindera, pokazujące, że dla wielu użytkowników aplikacji bardzo ważne jest nie tylko jak wyglądają, ale i jak opisują siebie potencjalni partnerzy lub partnerki. Dla połowy młodych singli z pokolenia Z zachęcające do dalszego kontaktu są osoby, które w krótkich biogramach "pozwalają poznać swoją osobowość". 30 proc. badanych Z czuje się "źle", jeśli potencjalny zalotnik robi błędy gramatyczne i ortograficzne w opisie,

Badanie wykazało także, że optymalna długość opisu na Tinderze wynosi od 15 do 45 słów. Połowa pytanych singli twierdzi, że ci, którzy dzielą się w aplikacji swoimi hobby i zainteresowaniami już na starcie, mają większe szanse na przyciągnięcie ich uwagi.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style