„Możesz więcej niż myślisz” - Robert Korzeniowski twarzą reklamową Powerade

Robert Korzeniowski będzie reklamował napój izotoniczny Powerade (Coca-Cola Poland Services). Kampania reklamowa z udziałem byłego sportowca ruszy w kwietniu pod hasłem „Możesz więcej niż myślisz”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Działania reklamowe Powerade oparte na wizerunku Roberta Korzeniowskiego będą mieć charakter wizerunkowo-edukacyjny. Reklamy będą zwracać uwagę na znaczenie prawidłowego nawodnienia podczas intensywnego wysiłku sportowego. Hasło „Możesz więcej niż myślisz” ma o podkreślać, że sport można uprawiać niezależnie od stopnia zaawansowania.

Dlaczego na ambasadora Powerade wybrano Roberta Korzeniowskiego? - Doskonale pasuje do naszej wizji rozwoju i komunikacji tej marki. Jest po pierwsze ikoną sportu, a co więcej stał się propagatorem aktywnego trybu życia. Posiada olbrzymie doświadczenie sportowe, które zdyskontujemy w realizacji naszej kampanii - wylicza Rafał Jakubowiak, kierownik marki Powerade w Coca-Cola Poland Services.

Kampania reklamowa z udziałem Roberta Korzeniowskiego ruszy w kwietniu pod hasłem „Możesz więcej niż myślisz”. Akcja będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie. Za kreację reklam odpowiada agencja McCann Warsaw, za działania w internecie - K2, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom, a za wsparcie PR - agencja Havas Sports & Entertainment.

Korzeniowski będzie reklamował Powerade do końca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"